Onze school

Inschrijvingen

Fijn dat je voor onze school kiest! Ontdek hier hoe je je kan inschrijven voor schooljaar 2023-2024.

Inschrijvingen

Schooljaar 2024-2025

De school is gesloten van 5 juli tot en met 18 augustus. Tijdens de vakantieperiode kan er niet ingeschreven worden, ook niet online.

Voorlopig zijn al volzet verklaard:

• 2B (volzet verklaard op 5 juli)
  • 4 Organisatie en logistiek (volzet op 5 juli)
  • 5 Basiszorg en ondersteuning (volzet op 5 juli).
  • 5 Toerisme (volzet op 5 juli)
  • 5 Applicatie- en databeheer (volzet op 5 juli)

Eerste jaar

Ben je aangemeld en toegewezen aan Sancta Maria? Dan kreeg je van ons een mailtje om ons inschrijvingsformulier in te vullen. Kreeg je dit niet, kijk dan even in de spam of klik op de link hieronder. Achteraf kom je op school handtekenen.

Werd je niet aan onze school toegewezen maar wil je toch graag naar Sancta Maria komen? Dat kan ook nog, we hebben nog enkele plaatsen vrij. Bel de school op 016/56.61.04 om een afspraak te maken.

Ben je al leerling van Sancta Maria, dan kreeg je eind juni een aparte link doorgestuurd om je studiekeuze voor volgend jaar te maken. Vul dit in voor 5 juli om zeker te zijn van je plaats.

Tweede tot en met zevende jaar

Wil je de overstap maken naar Sancta Maria? Maak telefonisch een afspraak en kom langs. De school is geopend tot en met 5 juli (elke dag van 9u tot 12.30u en van 13.30u tot 17u); we openen terug vanaf 18 augustus. Tijdens de sluitingsperiode kan er niet ingeschreven worden.

Omwille van organisatorische redenen kom je op de wachtlijst indien je wil inschrijven voor onze studierichtingen van het 2e tot het 7e jaar.

We doen ons uiterste best om iedereen een plaats te geven. De eerste week van juli zal je telefonisch gecontacteerd worden indien je eerder al online inschreef en de inschrijving kan doorgaan. Je moet dan nog wel langskomen op school om het inschrijvingsbewijs te ondertekenen (ten laatste vrijdag 5 juli). Je kan de school telefonisch contacteren voor meer info hierover op het telefoonnummer 016 56 61 04.